جستجو کنید

حقایقی در مورد تاثیر شگرف هدایای تبلیغاتی

  • تعداد بازدید: 208
  • تعداد نظرات: 0

32 حقیقت جالب در مورد صنعت هدایای تبلیغاتی

 

بر کسی پوشیده نیست که هدایای تبلیغاتی جزیی از زندگی ما شده است. نمی‌توان منکر تأثیر شگرف هدایای تبلیغاتی بر فروش و شناخته شدن برندهای مختلف شد.

مطمئناً حقایق زیادی در مورد این صنعت وجود دارد که هنوز ناشناخته مانده‌اند. ما در این مقاله، 32 تا از جالب‌ترین آنها را جمع‌آوری کرده‌ایم.

 

1- 90 درصدِ افرادی که هدیۀ تبلیغاتی دریافت می‌کنند، نام آن بِرند را به خاطر می‌سپارند.

2- 89 درصد از افراد تا 2 سال بعد از دریافت هدیۀ تبلیغاتی، نام آن برند را در یاد دارند.

3- یک هدیۀ تبلیغاتی به طور متوسط 344 بار در ماه در انظار مختلف دیده می‌شود.

4- 80 درصد از افراد بعد از دریافت هدیۀ تبلیغاتی، شعار تبلیغاتیِ درج شده بر روی آن را حفظ می‌کنند.

5- 80 درصد از افراد نسبت به دریافت هدیه تبلیغاتی از برندی که اسمش را نشنیده‌اند واکنش مثبت نشان می‌دهند.

6- 82 درصد از افراد بعد از دریافت هدیۀ تبلیغاتی نگرش مثبت‌تری نسبت به آن برند دارند.

7- 70 درصد از کسب و کارها هدایای تبلیغاتی را کاملاً موثر ارزیابی می‌کنند.

8- در 53 درصد از مواقع یک هدیۀ تبلیغاتی، دلخوری افراد را از آن برند کاهش می‌دهند.

9- صنعت هدایای تبلیغاتی شامل 40564 شرکت و 489064 نیروی کار می‌باشد.

10- هدایای تبلیغاتی به عنوان اثربخش‌ترین نوع تبلیغات دسته‌بندی می‌شوند.

11- صنعت هدایای تبلیغاتی ارزشی بالغ بر 23میلیارد دلار دارد.

12- شرکت میدوِست بیشترین تنوع هدایای تبلیغاتی در آمریکا را دارد.

13- اولین فروشگاه هدایای تبلیغاتی در سال 1886 افتتاح شد.

14- جاسپر میک (پدر هدایای تبلیغاتی)، اولین کسی بود که بگ‌های پارچه‌ای با متن درخواستی را ابداع کرد.

15- 63 درصد از افراد هدایای تبلیغاتی‌ای که دیگر نیاز ندارند را به شخص دیگری واگذار می‌کنند.

16- تقریبا 100 درصد از افراد مایل به تلاش برای دریافت هدایای تبلیغاتی هستند.

17- 60 درصدِ افراد هدایای تبلیغاتی را حداقل دوسال نگه می‌دارند.

18- 53 درصد از افراد حداقل یک‌بار درهفته از یک هدیۀ تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

19- 72 درصد از مصرف‌کنندگان بر این باورند که کیفیت هدیۀ تبلیغاتی ارتباط مستقیم با شهرت برند پخش‌کنندۀ آن هدیۀ تبلیغاتی دارد.

20- 69 درصد از افراد فقط درصورتی از هدیۀ تبلیغاتی استفاده می‌کنند که کاربردی باشد.

21- 96 درصد از افراد مایل به دانستن زمان اهدای هدایای تبلیغاتی توسط کسب و کارها هستند.

22- کسب ‌و کارهای خدماتی، آموزشی و مالی، بیشترین تمایل به خرید هدایای تبلیغاتی را از خود نشان می‌دهند.

23- 59 درصدِ کارمندانی که از سازمان خود هدیه دریافت می‌کنند، تصور مطلوب‌تری از محل کار خود دارند.

24- اولین هدیۀ تبلیغاتیِ تاریخ، دکمه‌های لباسی بودند که در سال 1789 به مناسبت ریاست جمهوری جرج واشنگتن تولید شدند.

25- هدایای تبلیغاتیِ حوزه سلامت، امنیت و الکترونیک، کاربردی‌ترین نوع هدایای تبلیغاتی هستند که از دید مصرف‌کنندگان طبقه‌بندی می‌شوند.

26- 20 درصد از افراد دارای حداقل 10 خودکار تبلیغاتی هستند.

27- 85 درصد از افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت می‌کنند ارتباط خود با آن کمپانی را حفظ می‌کنند.

28- مصرف‌کنندگانِ هدایای تبلیغاتی تا 2.5 برابر، نظر مثبت‌تری نسبت به تبلیغات اینترنتی دارند.

29- هدایای تبلیغاتی تا 500 درصد بیشتر از دیگر نوع تبلیغات در ذهن مشتری مرور می‌شوند.

30- افزودن یک هدیۀ تبلیغاتی به تبلیغ در فضای مجازی، تا 44 درصد اثربخشی آن را افزایش می‌دهد.

31- 42 درصد از افراد دید مثبت‌تری نسبت به هدایای تبلیغاتیِ دوست‌دار محیط‌زیست دارند.

32- فقط 20 درصد از افراد هدیۀ تبلیغاتی‌ای که نیاز ندارند را دور می‌اندازند.

و تمام....

 

اگر حسابی از این حقایق تعجب کردید نگران نباشید، چون تنها نیستید...

می‌توانید از این حقایق برای تحت تأثیر قرار دادن دوستان و یا متقاعد کردن مشتریان‌تان، در جهت تهیۀ هدایای تبلیغاتی استفاده کنید.

 


نظرات:

هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.


نظر شما در مورد مطلب حقایقی در مورد تاثیر شگرف هدایای تبلیغاتی چیست؟

جستجو

مجموع سبد قیمت: 0 تومان
مشاهده سبد خرید