جستجو کنید

گران قیمت ترین هدیه های دنیا به همراه قیمت

  • تعداد بازدید: 464
  • تعداد نظرات: 0

20عدد از گرانبهاترین هدیه ها به همراه قیمت آن ها

مردم از ابتدای وجود انسان ها عادت به هدیه دادن به یکدیگر داشته اند.ما معمولا به کسانی که برایمان ارزشمند هستند هدیه می دهیم.در این لیست بیست عدد از گرانبهاترین هدایا را با هم بررسی خواهیم کرد.

گران ترین هدایای جهان

 

1-بودجه جنگ استقلال آمریکا 

ارزش 20 میلیارد دلار

هدیه فرانسه به آمریکا

گرانترین هدیه جهان در طول تاریخ بودجه خرج شده در جنگی است که باعث از بین رفتن بسیاری از زندگی ها شد اما در نهایت باعث رهایی آمریکا از انگلستان شد.آمریکایی ها از سال 1775 در جنگ بودند که در نهایت در سال 1778 با فرانسه متحد شدند و فرانسه بودجه ای معادل 13 میلیارد لیور به آنها کمک کرد که امروزه ارزشی معادل 20 میلیارد دلار دارد.

گران ترین هدایای جهان

2-شاهکار کوبیسم

ارزش 11 میلیارد دلار

هدیه لئونارد لودر به موزه هنر در نیویورک

شاهکار کوبیسم مجموعه ای از کارهای پابلو پیکاسو،جورج براک،خوان گریس و فرنارد لگر میباشد که صاحب این شاهکارها لئونارد لودر تاجر آمریکایی بود و این مجموعه که ارزشی بالغ بر 11 میلیارد دلار دارد را به موزه هنر نیویورک اهدا کرد.

تاج محل

3-تاج محل

ارزش 827 میلیون دلار

هدیه امپراطور مغول شاه جهان به ارجمند بانو به مناسبت خاکسپاری او

تاج محل بین سال های 1632-1653 در طول حکومت شاه جهان برای همسر فوت شده مورد علاقه اش بنا شد.معمار اصلی این بنا استاد احمد لاهوری از معماران برجسته ایرانی بود.ساخت این بنا 32 میلیون روپیه هندی هزینه برداشته که به پول امروز کمتر از 829 میلیون دلار نمی شود.

کوه نور

4-جواهر در تاج،کوه نور

ارزش 485 میلیون دلار

هدیه مهاراجه امپراطوری پنجاب به ملکه ویکتوریا

 

با اینکه این هدیه با استقبال خوبی مهراه شد ولی ملکه الماس های تاج را خسته کننده تلقی کرد از این رو شاهزاده البرت الماس های تاج را با الماس های 105 قیراطی عوض کرد و به عبارتی آن را امروزی تر کرد.این هدیه بی مثال امروزه در مقابل صلیب تاج ملکه ماری میدرخشد.

گران ترین هدایای جهان

5-قایق بادبانی تیان

ارزش 84 میلیون دلار

هدیه آنیل آمبانی به تیا آمبانی

خانواده هندی آمبانی که صاحب گروه تولیدی صنعتی ریلاینس یکی از ثروتمندترین خانواده ها در جهان با 813 میلیارد دلار ثروت می باشند،طبیعی است که اسمشان در این لیست جا خوش کند.در سال 2008 آنیل آمبانی به همسرش یک قایق بادبانی 34 متری ایتالیایی هدیه داد که ارزشی در حدود 84 میلیون دلار داشت و حسابی خبر ساز شد اسم این قایق   TIAN که برگرفته از اول اسم هایشان TINA AND ANIL بود نامگذاری شد.

گران ترین هدایای جهان

6-جت نیتا آمبانی

ارزش 60 میلیون دلار

هدیه موکش آمبانی به نیتا آمبانی

 

 

دوباره اسم خانواده آمبانی وقتی که صحبت از هدیه لاکچری در میان باشد به چشم می خورد.این جت 60 میلیون دلاری هدیه 44امین تولد نیتا آمبانی همسر موکش آمبانی میباشد که در سال 2007 یک سال قبل از قایق بادبانی که آنیل آمبانی به همسرش هدیه داد اهدا شد.این جت سفارشی دارای امکاناتی از قبیل سیستم صوتی،حمام،آشپزخانه و بار می باشد.

گران ترین هدایای جهان

7-BMW7  های لاکچری

ارزش 30 میلیون دلار

هدیه شاهرخ خان به آرجون رامپال،راج نی کان و آنوبا سینها

 

طرفداران فیلم های هندی بی شک از قرار گرفتن RA1 در این لیست حسابی هیجان زده خواهند شد.در واقع RA1 یک فیلم محبوب بلاک باستری هندی است که شاهرخ خان در آن درخشیده است.بدلیل درخشیدن این فیلم در هند و البته دنیا شاهرخ خان سه عدد BMW7 را به آرجون رامپال،راج نی کان و آنوبا سینها هدیه داد که هر کدام از این خودرو ها 10میلیون دلار ارزش داشت.

گران ترین هدایای جهان

8-جت گلف استریم کتی هولمز

ارزش 20 میلیون دلار

هدیه تام کروز به کتی هولمز

 

زمانی که همه چیز بین تام و کتی خوب بود تام ابایی  نداشت تا بهترین هدیه ای که می توان با پول خرید را برای کتی فراهم کند.او یک جت شخصی لاکچری به ارزش 20 میلیون دلار خریداری کرد تا همسرش را تحت تاثیر قرار دهد.هر چند در سال 2012 که هولمز درخواست طلاقش را به دادگاه تسلیم کرد بدلیل قوانین صفت و سخت محرمانه بودن طلاق این دو بازیگر کسی از سرنوشت این جت لاکچری اطلاعی ندارد.

گران ترین هدایای جهان

9-مجسمه برنزی والکینگ من

ارزش 14 میلیون دلار

هدیه رومن آبراموویچ به داشا ژوکاوا

 

و مجددا مردی که یکی از گران ترین هدیه های دنیا را به زنی میدهد.رومن آبراموویچ میلیاردر روسی و صاحب باشگاه چلسی یک مجسمه برنزی به ارزش 14 میلیون دلار به نامزدش که یک هنردوست هست را اهدا می کند جدا از این هدیه خاص رومن هدایای هنری فراوانی را که مجموعشان به حدود 120 میلیون دلار میرسد برای او خریداری کرده است.

گران ترین هدایای جهان

10-الماس 68 قیراطی الیزابت تیلور

ارزش 6/6 میلیون دلار

هدیه ریچارد برتون به الیزابت تیلور

 

این الماس توسط ریچارد برتون در یک حراجی به قیمت 4 میلیون دلار خریداری شد که امروزه 6/6 میلیون دلار ارزش دارد.هرچند تیلور پس از جدایی از برتون این الماس را فروخت و درآمد حاصل را صرف ساخت یک بیمارستان در آفریقای جنوبی کرد.

گران ترین هدایای جهان

11-وان طلایی

ارزش 2 میلیون دلار

هدیه مایک تایسون به رابین گیونز

 

بوکسور افسانه ای مایک تایسون و بازیگر سینما خانم رابین گیونز مدت کوتاهی با هم بودند.این عشق کوتاه باعث شد که تایسون یک وان از طلای 24 عیار به ارزش 2 میلیون دلار برای رابین خریداری خریداری کند

گران ترین هدایای جهان

12-بوگاتی گرند اسپورت جی زی

ارزش 2 میلیون دلار

هدیه بیونسه به جی زی

 

 

به مناسبت 41امین سال تولد جی زی،بیونسه یک بوگاتی ویرون گرند اسپورت به همسرش هدیه داد.این ماشین 0 تا 100 را در 2.5 ثانیه پر می کند و به کالکشن جی زی که شامل فراری 430 اسپایدر،پاگانی زوندا،رولز رویس فانتوم و میباخ 62اس پیوست.

گران ترین هدایای جهان

13-هدیه پادشاه عربستان به باراک اوباما

ارزش 3/1 میلیون دلار

 

هدیه ای که باراک اوباما از شاه عرب در سال 2004 دریافت کرد تقریبا 3/1 میلیون دلار ارزش دارد که شامل سنگ های قیمتی بسیار کمیاب،جواهرات و طلا و الماس بود.اگرچه از طرف او استقبال خوبی به همراه داشت ولی انتقادات بسیاری از طرف مردم آمریکا به او شد.

گران ترین هدایای جهان

14-اتومبیل مرسدس میباخ GLS 600

ارزش 1 میلیون دلار

هدیه کیم کارداشیان به کانیه وست

 

در این لیست جزو تازه ترین هدایاست که شامل 5 عدد مرسدس میباخ به ارزش هر کدام 200 هزار دلار که کارداشیان به مناسبت کریسمس به همسرش اهدا کرد.

گران ترین هدایای جهان

15-سفر 10 روزه روی دریای مدیترانه

ارزش 705 هزار دلار

هدیه اپرا وینفری به 2400 خانم

 

هدیه اپرا وینفری در سال 2019 به 2400 زن دیگر همراه اقوام و دوستان درجه یکشان تاریخ ساز شد.این سفر 10 روزه برای این شخصیت رسانه ای 705 هزار دلار خرج برداشت.

گران ترین هدایای جهان

16-رولز رویس فانتوم ماریا کری

ارزش 400 هزار دلار

هدیه نیک کنون به ماریا کری

 

 

نیک کنون کمدین،رپر،بازیگر و مجری تلویزیونی در سال 2011 به همسر ترانه سرا و خواننده اش ماریا کری یک هدیه کریسمس گران قیمت داد.هر چند این تنها هدیه کریسمس آن سال ماریا کری از طرف کنون نبود ولی بی شک با پلاک خاص mommyMc گرانترینشان بود که بعدها کری در توییتی این هدیه را رسانه ای کرد.

گران ترین هدایای جهان

17-کیف های لاکچری بیونسه

ارزش 350 هزار دلار

هدیه جی زی به بیونسه

 

 

این زوج به هدیه دادن های لاکچری به یکدیگر شهرت دارند.البته نه هدیه لاکچری معمولی بلکه لاکچری و از نظر قیمتی دیوانه کننده.این کالکشن که جی زی به همسرش در سال 2011 هدیه داد ارزشی معادل 350 هزار دلار دارد.

گران ترین هدایای جهان

18-حلقه الماس و یاقوت کبود سینا میلر

ارزش 200 هزار دلار

هدیه جود لاو به سینا میلر

 

در کریسمس سال 2014 میلادی جود لاو از سینا میلر با یک حلقه که در یک پیانو پنهان شده بود خواستگاری کرد.هر چند این یک حلقه معمولی نبود چرا که حدود 200 هزار دلار برای جود آب خورد.اگرچه ازدواج این دو بدلیل خیانت جود لاو زیاد طولانی نشد.

گران ترین هدایای جهان

19-دوچرخه شنل جنیفر آنیستون

ارزش 12 هزار دلار

هدیه کورتنی کاکس به جنیفر آنسیتون

 

 

از این دوچرخه شنل تنها 50 عدد در دنیا تولید شده که یکیش رو جنیفر آنیستون به دوست و همکار قدیمی خودش کورتنی کاکس در سال 2008 به عنوان هدیه تولید اهدا کرده است.

گران ترین هدایای جهان

20-یک واحد آپارتمان در نوزدهیمن طبقه از برج خلیفه

ارزش نامشخص

هدیه راج کاندرا به شیلپا شتی

 

 

هرچند قیمت دقیق این هدیه مشخص نیست ولی بر کسی قیمت بسیار بالای برج خلیفه پوشیده نیست.این آپارتمان توسط راج کاندرا تاجر انگلیسی به همسرش شیلپا شتی به عنوان هدیه اولین سالگرد ازدواجشان اهدا شد.قیمت ارزانترین  آپارتمان این برج نباید کمتر از 1400 دلار به ازای هر فوت مربع باشد.

 

شما می توانید با کیلیک برروی این  لینک  انواع ست های  پنداره برای  هدیه به عزیزانتان را مشاهده کنید.

 

 

 

 


نظرات:

هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.


نظر شما در مورد مطلب گران قیمت ترین هدیه های دنیا به همراه قیمت چیست؟

جستجو

مجموع سبد قیمت: 0 تومان
مشاهده سبد خرید