جستجو کنید

5 نکته اولیه برای انتخاب بهترین هدیه‌ی تبلیغاتی

  • تعداد بازدید: 900
  • تعداد نظرات: 0

5 نکته اولیه برای انتخاب بهترین هدیه‌ی تبلیغاتی
 

هیچ تعجبی ندارد که چرا هدایای تبلیغاتی بین مشتری‌ها محبوب است! طبق گفته انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی یک صنعت 2.2 میلیارد دلاری  است و می‌تواند مشتری‌ها و چشم‌انداز آنها را تحت تاثیر قرار دهد. با هدایای تبلیغاتی به آنها نشان می‌دهید که شما به مشتریان خود فکر می‌کنید و به آنها اهمیت می‌دهید. همچنین هدایای تبلیغاتی برند شما را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند.

یه چیز منحصر به فرد و خلاقانه هدیه دهید 
سخن یک مشتری: «من در حال حاضر از جاکارتی یه برند که به من هدیه داده‌اند استفاده می‌کنم، زیرا هم زیباست و همه کارت‌هایم در داخلش جا می‌شود. همچنین از سررسید یه برند دیگر استفاده می‌کنم چون هم طرح قشنگی دارد و هم می‌توانم مطالبی که می‌خواهم را داخلش بنویسم!»

از جعبه استفاده کنید
مردم از باز کردن جعبه یا پاکت خوشحال و هیجان‌زده می‌شوند و چون نمی‌دانند داخل جعبه چه چیزی در انتظارشان است، برایشان یک سوپرایز است. 
پس مهم اینکه این است که تا جای امکان حس هیجان و شگفت‌زدگی را در هدایای تبلیغاتی‌تان برای مشتریان خود به وجود بیاورید.

شیک و خلاقانه باشد
بگزارید صادق باشیم. هیچ‌کس از یه کسب‌وکار کوچک انتظار پرداخت هزینه‌های گزاف برای هدیه تبلیغاتی ندارد. پس آنها به‌دنبال یک گزینه با قیمت مناسب و حتی ارزان می‌گردند.
هدایای تبلیغاتی‌ای مناسب کسب و کارهای کوچک است که به‌لحاظ قیمت مناسب بوده و حتی ارزان باشند ولی در عین حال نباید به نظر بدرد نخور برسند.

هدایای تبلیغاتی حتما شامل لوگوی برند باشد
شاید خیلی مهم نباشد هدایای تبلیغاتی چه چیزی است ولی نکته مهم این است که حتما شامل لوگو و آرم برند شما باشد.

هدایای تبلیغاتی چیزی باشد که مدت زیادی برایتان بماند
شاید همه‌ی ما از دریافت گل یا کلوچه یا شیرینی خوشحال شویم و اینکه هدایایی که عمر کوتاهی دارند شاید برای مشتری ها جذاب باشند اما در مقایسه با هدایای تبلیغاتی که مشتری‌ها بتوانند مدت‌زمان طولانی از آنها استفاده کنند و برند شما رو برای مدت طولانی در کیف خودشن یا گوشه‌ای از خانه‌شان داشته باشند قطعا بهتر هستند و باعث ماندگاری بهتر و بیشت در ذهن مشتری‌هایتان خواهند شد.

امیدوارم این پست هم برای شما مفید بوده باشه و در انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی کمک کننده باشه 

 


نظرات:

هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.


نظر شما در مورد مطلب 5 نکته اولیه برای انتخاب بهترین هدیه‌ی تبلیغاتی چیست؟

جستجو

مجموع سبد قیمت: 0 تومان
مشاهده سبد خرید