جستجو کنید

به اهداف بازاریابی خود از طریق هدایای تبلیغاتی برسید

  • تعداد بازدید: 116
  • تعداد نظرات: 0

به اهداف بازاریابی خود با دادن هدایای تبلیغاتی رایگان برسید

 

به برند خود نور بتابانید
هنگامی‌که به دنبال افزودن هیجان به برند خود یا عرضه محصول برای جلب‌توجه هستید، اهدای هدایای رایگان همراه با خریدشان راهی عالی برای انجام این کار است! مطالعات نشان داده است که مشتری‌ها، بیشتر با یک پیشنهاد هدیه تبلیغاتی رایگان جذب می‌شوند تا تنها با دادن تخفیف. 
با دادن تخفیف، ممکن است آنها خرید خود را به دلیل پیش‌بینی تخفیف‌های بیشتر یا پیدا کردن جایی با تخفیفی بیشتر به تاخیر بیاندازند، اما کمتر احتمال دارد که  از یک پیشنهاد هدیه تبلیغاتی رایگان صرف‌نظر کنند. این می‌تواند به میزان زیادی بر درآمد و جریان نقدی شما تأثیر بگذارد.

مشتریان را جذب کنید
وقتی همراه خرید به مشتریان هدایای تبلیغاتی می‌دهید در واقع با این کار محبت خود را نسبت به آنها نشان می‌دهید و احتمال بیشتری وجود دارد آنها به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند. چه کسی دوست ندارد چیز اضافی را به صورت رایگان دریافت کند؟ این راهی عالی برای نشان دادن قدردانی شما نسبت به آنها و نگه داشتن مشتریانتان برای بازگشت دوباره و خرید بیشتر است.
همچنین با دادن هدایای تبلیغاتی همراه خرید، آنها را مشتاق به خرید از قسمت‌های دیگر فروشگاه می‌کنید و با این کار باعث می‌شوید هرگاه به محصولات مشابه نیاز داشتند دوباره به یاد فروشگاه شما بیافتند.

پیشنهاداتی با زمان محدود
پیشنهادات با زمان محدود به شما این امکان را می‌دهد تا یکی از موثرترین محرک‌های روانی رفتار مشتری را بشناسید: ترس از دست دادن. با ایجاد حس از دست دادن آن هدیه  تبلیغاتی در خصوص محصولات یا خدمات خود، مشتریان را تشویق می‌کنید که اکنون خرید کنند تا بعداً. هنگامی‌که مشتریان احساس می‌کنند در حال انجام معامله خوبی هستند احتمال خرید آنها بیشتر می‌شود.

بازار خود را بشناسید
شما می‌توانید از طریق دادن هدایای تبلیغاتی، اطلاعات و علایق  مشتری را بدون زحمت به‌دست آورید، در واقع به شما این امکان را می‌دهد که تصمیمات بازاریابی آگاهانه‌تری بگیرید و مشتریان خود را بهتر درک کنید.
 

 


نظرات:

هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.


نظر شما در مورد مطلب به اهداف بازاریابی خود از طریق هدایای تبلیغاتی برسید چیست؟

جستجو

مجموع سبد قیمت: 0 تومان
مشاهده سبد خرید