جستجو کنید

بازاریابی دهان به دهان یا WOMM

  • تعداد بازدید: 94
  • تعداد نظرات: 0

Word of the mouth marketing (WOMM)

 

در ترجمه ی فارسی این لغت به معنی تبلیغات و بازاریابی از طریق صحبت های شفاهی و به این صورت که  شما از طریق تبلیغات کسانی که هیچ سودی از تبلیغات خود نمیبرند جذب آن برند یا شرکت میشوید در واقع اساس این روش بر این هست که همه ی ما مایلیم به صحبت های دوستان همسایه ها و همکاران و در کل آشنایان حود اعتماد کنیم و این به این دلیلی است که خریداران روی صحبت های کسانی که به آنها اعتماد دارند سرمایه گذاری میکنند 
این روش میتواند از طریق قسمت نظرات سایت ها انجمن ها چت روم ها و سایت های شبکه های اجتماعی باعث جذب مشتری شود 
بر اساس تحقیقیات انجام شده ۸۸ ٪ مردم به پیشنهاداتی که از طریق دوستان خود میشنوند اعتماد میکنند 
چرا بازاریابی شفاهی و چگونه آن را میان مشتریان خود افزایش دهیم ؟
مردم بیشتر از برندها به یکدیگر اعتماد دارند.  
اعتماد به پیشنهادات دوستان میتواند از طریق رسانه های اجتماعی نیز ایجاد شود . به عنوان مثال، فیس بوک عملکردی دارد که به کاربران امکان می دهد محصولات پیشنهادی خود را ارائه دهند
حالا بیایید در مورد اینکه چگونه می توانید در ذهن مشتریان بمانید تا شانس خود را برای توصیه شدن افزایش دهید صحبت کنیم.
مشتریان را نظارت و تشویق کنید
 راضی نگه داشتن مشتریان، نظارت بر محبوبیت برند و رفع نارضایتی ها به شما کمک می کند تا مشتریان راضی بیشتری داشته باشید.

اینفلوئنسر مارکتینگ (تبلیغ توسط بلاگر ها ) در حال افزایش است.
هزینه های اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2021 تقریباً 34 درصد رشد کرد.
اینفلوئنسر مارکتینگ  در حال رشد است و به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا آگاهی برند، افزایش فروش و تبدیل‌ها و دستیابی به مخاطبان جدید را به دست آورند. مخاطبان به اینفلوئنسرها اعتماد دارند
در حالی که بازاریابی اینفلوئنسر، در بیشتر موارد، یک سرمایه گذاری رایگان نیست اما بسیار تاثیر گذار است
 
افزایش دادن فالوور ها
در حالی که لایک های زیاد پست های شما میتواند باعث بیشتر دیده شدن صفحه فروشگاه شما در شبکه های اجتماعی باشد  سعی کنید لایک ها و فالوور های بیشتری جمع کنید 
با برند های مربوط دیگر همکاری کنید و جایزه ای را برای کاربران خود در نظر بگیرید وشرط ورود به مسابقه فالو کردن پیج چند برندی باشد که با هم همکاری میکنید 
ارائه یک جایزه، مانند شانس برنده شدن در چیزی، دنبال کنندگان را برای شرکت در مسابقع ترغیب میکند

مردم به نظرات آنلاینی که معتبر هستند اعتماد دارند
 در واقع، 89 درصد از مصرف‌کنندگان بیشتر از کسب‌وکاری استفاده می‌کنند که به تمام بررسی‌های آنلاین آن پاسخ می‌دهد.

با تشویق مشتریان خود به ارائه نظرات درباره کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی، مشتریانی را جذب خواهید کرد که به سمت نظرات و امتیازات کشیده می شوند.


نظرات:

هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.


نظر شما در مورد مطلب بازاریابی دهان به دهان یا WOMM چیست؟

جستجو

مجموع سبد قیمت: 0 تومان
مشاهده سبد خرید